آغاز کار کلینیک دهان و دندان درمانگاه قاسم بن الحسن(ع) در سال98

پزشکی
مدیر کل درمانگاه
1401/04/14
1809

اولین موضوعی که مورد توجه شما  قرار می گیرد این است که درمان های دندانپزشکی ما با آسایش کامل بدون درد و ترس و اضطراب می باشد.


همکاران دندانپزشک ما از بهترین فارغ التحصیلان کشور می باشند، که با توان علمی بالا و پراتیک فوق العاده بهترین راهنمایی و بهترین درمان را به شما ارائه می دهند و موفقیت درمان 100% بوده است، گروه پیراپزشکی ما شامل اطلاعات، پذیرش، بایگان اسناد پزشکی، پرستاران، دستیاران کمک دندانپزشک و خدمات در هر لحظه آماده کمک به بیماران می باشند تا آرامش کامل در طی حضور در درمانگاه را داشته باشید.

همچنین شما بسیار خشنود و راضی خواهید شد وقتی متوجه می شوید که کارکنان ما در درمانگاه دندان پزشکی قاسم ابن الحسن افرادی بسیار مجرب و با دانش هستند که همگی متعهد به ادامه کسب علم و تجربه برای ارائه بهترین سرویس ها به شما می باشند.

ما به شما بیشتر از آنچه شما می خواهید خدمات دندان پزشکی ارائه می کنیم، بهترین نوع مراقبت های دندانی که شما شایسته آن هستید این خدمات شامل:
مجهز به یونیت های حرفه ای(ریتر آلمان)
ترمیمی و زیبایی با کامپوزیت ونیر آلمان و لمینت فیسینگ
اصلاح طرح لبخند با روکشهای تمام سرامیک
سفید کردن دندانها(بلیچینگ)
درمان ریشه با سیستم روتاری و دستگاه اپکس فایندر
بستن فواصل بین دندانها دیاستم و مرتب سازی دندانها در یک جلسه
ساخت تخصصی انواع دندانهای مصنوعی و متحرک (سخت و ژله ای)
اطفال بدون بیهوشی (جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان) فیشور سیلندر
فلوراید تراپی، اصلاح  بدشکلی و بدرنگی دندانها
جرم گیری و بروساژ جهت رفع رنگدانه های سطحی
ارتودنسی تخصصی زیر نظر متخصصین هیئت علمی دانشگاه

در ضمن مواد مصرفی با کیفیت بسیار بالایی برای درمان در اختیار بیماران قرار می گیرد. مواد مصرفی بی کیفیت باعث ریختگی سریع دندان و پوسیدگی می شود.

دندانپزشک اطفال روزهای شنبه  دوشنبه چهارشنبه صبح و عصر خانم دکتر منوچهری و یکشنبه و سه شنبه عصر خانم دکتر رجحانیان رزیدنت تخصصی دندانپزشکی اطفال حضور دارند.

همچنین دندانپزشک هر روز از صبح ساعت 9 الی 21 در کلینیک حضور دارند.

 

یادآور میشود درمانگاه قاسم ابن الحسن واقع در جنب شمال اتوبان امام علی در خیابان شهید محلاتی  آماده ارائه خدمات دندان پزشکی به هموطنان گرامی می باشد.

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساعات حضور این متخصصین می توانند
با شماره 33067600  داخلی 103 تماس بگیرند.